Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2021

Οι “αξιολογητές” ξανάρχονται! Απεργία – Αποχή

 

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ – ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ – ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ Β’ ΕΛΜΕ-Θ

Οι “αξιολογητές” ξανάρχονται!

Τα αντιδραστικά τους σχέδια δεν θα περάσουν!

Μαζική Απεργία – Αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης εκπαιδευτικού και σχολείου!



Συνάδελφοι,

   Η κυβέρνηση της ΝΔ προχωρά ακάθεκτη στην υλοποίηση όλων των διακηρυγμένων σχεδίων της, ενεργοποιώντας τα μέτρα για την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων, για να ακολουθήσει αμέσως μετά η ατομική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και του έργου του.

Το κυβερνητικό σχέδιο προβλέπει

ü  τη διπλή αξιολόγηση, εσωτερική και εξωτερική. Η εσωτερική διενεργείται από το Σύλλογο Διδασκόντων και την αυστηρή επιτήρηση του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου Παιδαγωγικής Ευθύνης, ενώ η εξωτερική πραγματοποιείται από τους ίδιους τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Παιδαγωγικής Ευθύνης.

ü  την αναβάθμιση των ΠΕΚΕΣ παραχωρώντας τους ρόλο “επόπτη”, ενώ κεντρική θέση στρατηγικής σημασίας έχουν πλέον το ΙΕΠ και η Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε που επιτηρούν σε πανελλαδική κλίμακα την πρόοδο της αξιολόγησης για το σύνολο των σχολικών μονάδων.

ü  τον συσχετισμό της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας με  την παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία, τη διοικητική λειτουργία, τη λειτουργία της ως επαγγελματικής κοινότητας μάθησης, που προωθεί τη δήθεν επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών.

ü  την ανάλυση των παραπάνω αξόνων σε ένα σύνολο από επιμέρους θεματικές ενότητες βάσει των οποίων οι Σύλλογοι Διδασκόντων υποχρεώνονται να αξιολογούν τη σχολική τους μονάδα. Για το λόγο αυτό καλούνται να δημιουργήσουν ομάδες για την παρακολούθηση της πορείας υλοποίησης και την τελική βαθμολόγηση των συγκεκριμένων “σχεδίων δράσης”, στα πλαίσια πάντα της αξιολόγησης, με την υποχρεωτική μάλιστα συμμετοχή όλων των εκπαιδευτικών (που αυτό πρακτικά σημαίνει αύξηση του ωραρίου τους), ενώ στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς θα καταρτίζονται οι εκθέσεις τις οποίες συγκεντρώνουν τα ΠΕΚΕΣ, το ΙΕΠ και η Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε. Οι εκθέσεις αυτές στη συνέχεια θα καταχωρούνται στις ψηφιακές πλατφόρμες του ΙΕΠ και οι “επιδόσεις” των σχολικών μονάδων στους θεματικούς άξονες θα καθορίζουν την κατηγοριοποίηση και την τελική κατάταξή τους.

ü  τον χαρακτηρισμό ως “εξαιρετικών” σχολικών μονάδων αυτών που, σύμφωνα με τις διακηρυγμένες προθέσεις του ΥΠΑΙΘ, θα παρουσιάζουν δείγματα “άρτιας διοίκησης και λειτουργίας”, με τους διευθυντές – μάνατζερ να προσλαμβάνουν και να απολύουν εκπαιδευτικούς και να διαμορφώνουν καθημερινά ένα αυταρχικό καθεστώς υποταγής των Συλλόγων Διδασκόντων στα προστάγματα της κυρίαρχης εκπαιδευτικής πολιτικής.

Συνάδελφοι,

   Η αξιολόγηση θα καταστήσει εφικτή την επιβολή των αντιδραστικών σχεδίων για τη Δημόσια Εκπαίδευση και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Θα αποτελέσει το βασικό μηχανισμό για την ανατροπή των εργασιακών σχέσεων, τη μισθολογική καθήλωση χιλιάδων εκπαιδευτικών και τις απολύσεις, την ιδεολογική χειραγώγηση, την ταξική κατηγοριοποίηση και το κλείσιμο σχολείων.

   Πρέπει να συναντήσει τη μαζική απόρριψη και την ανυποχώρητη στάση των εκπαιδευτικών και των σωματείων ενάντια σε κάθε επιχείρηση επιβολής.

Καλούμε

·         τους συλλόγους διδασκόντων να δηλώσουν τη συμμετοχή τους στην απεργία – αποχή της ΟΛΜΕ και με βάση αυτή την απόφαση να μην προχωρήσουν σε καμία διαδικασία που σχετίζεται με την εφαρμογή της Υ.Α. (ειδική συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων, συγκρότηση ομάδων δράσης, συνεδρίαση για τη σύνταξη έκθεσης «Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης»). Κανένας συνάδελφος δεν πρέπει να συμμετάσχει στις ομάδες – κανένας Σύλλογος Διδασκόντων δεν πρέπει να συνεδριάσει για θέμα σχετικό με την αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση.

·         τα στελέχη εκπαίδευσης (Διευθυντές σχολείων, Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου κ.τ.λ.) να συνταχθούν με την απόφαση του κλάδου συμμετέχοντας στην απεργία – αποχή.

 

 

Τα μαύρα σχέδιά τους για τη διάλυση της Δημόσιας Εκπαίδευσης να συναντήσουν τις ασπίδες του αγώνα των εκπαιδευτικών!

ΠΑΙΔΕΙΑ – ΥΓΕΙΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ – ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

Ούτε βήμα πίσω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.