Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Για τη μεγαλειώδη κινητοποίηση στην ΠΔΕ

  Η Αγωνιστική Παρέμβαση-Αλληλεγγύη Β ΕΛΜΕ χαιρετίζει τους Συναδέλφους και τις Συναδέλφισσές μας που έδωσαν το παρόν στη μεγαλειώδη κινητοποίηση στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, την περασμένη Παρασκευή 19/6, ενάντια στις πειθαρχικές διώξεις των αγωνιζόμενων Απεργών. Κατατέθηκαν συλλογικά τα «απολογητικά» υπομνήματα των καλούμενων σε απολογία Συναδέλφων μας, γιατί, πράγματι, δεν είναι βίαια τα νερά του ποταμού, αλλά οι όχθες που τα περιορίζουν…

   Συναγωνιστές, Συναγωνίστριες,

   πρόθεσή μας είναι να συνεχίσουμε να συμπορευόμαστε στον δρόμο του κοινού μας ανυποχώρητου Αγώνα ενάντια στην Αξιολόγηση! Μας ευαισθητοποίησαν ιδιαίτερα οι Συνάδελφοι και οι Συναδέλφισσές μας που αντιστάθηκαν στον μεθοδευμένο και εντεινόμενο εκφοβισμό χωρίς να υποκύψουν στις άνωθεν διαρκείς πιέσεις. Μέσα από τη νομική καθοδήγηση και την κινηματική δράση αποδείξαμε έμπρακτα ότι στεκόμαστε στη σωστή πλευρά της ιστορίας και τώρα, στην κρισιμότερη, ίσως, συγκυρία, που οι Συνάδελφοι και οι Συναδέλφισσές μας καλούνται στα πειθαρχικά συμβούλια, θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε τον δρόμο του συλλογικού μας Αγώνα, κρατώντας, όμως, τις αποστάσεις μας από τον κομματικό συνδικαλισμό και τις αντιπαραθέσεις που μόνο φθορά μπορούν να επιφέρουν.

 

   Τασσόμαστε με συνέπεια υπέρ του συντονισμού των ΕΛΜΕ – ΣΕΠΕ της πόλης μας. Όλων των ΕΛΜΕ και όλων των ΣΕΠΕ. Επιδιώκουμε να αφήσουμε πίσω μας το επιβαρυμένο παρελθόν της ΕΛΜΕ μας που δεν συμμετείχε σε καμία προσπάθεια κοινής δράσης με τις άλλες ΕΛΜΕ, υπονομεύοντας την ίδια την αποτελεσματικότητα των αγώνων μας.

   Υψώνουμε φωνή διαμαρτυρίας και εμμένουμε στις διεκδικήσεις μας υλοποιώντας αποφάσεις των Σωματείων μας, χωρίς να υποκύπτουμε σε τετελεσμένα. Δυστυχώς, σε προηγούμενες κινητοποιήσεις επιχειρήθηκε να αποδομηθεί ο συντονισμός και προκρίθηκε η εσωστρέφεια και ο απομονωτισμός ή, στην καλύτερη περίπτωση, ο επιλεκτικός συντονισμός.

   Οι αμιγώς παραταξιακές γραμμές ματαιώνουν κάθε προσπάθεια συναίνεσης. Εν όψει των πειθαρχικών καλούμαστε να τηρήσουμε τις δημοκρατικές διαδικασίες που προβλέπονται από το καταστατικό λειτουργίας της Β ΕΛΜΕ και να διατηρήσουμε αυτήν την αλληλέγγυα συνύπαρξή μας με τους Συναδέλφους μας, αφού οι μεγαλύτεροι και, ίσως, οι ωραιότεροι Αγώνες είναι μπροστά. Οι παραταξιακές αντιπαραθέσεις, ωστόσο, επιβάλλεται να παραμεριστούν και να προταχθεί ό,τι μας ενώνει.

   Σε ό,τι μας αφορά, προωθούμε το κεφάλαιο της αγωνιστικής ενότητας του κλάδου και τις διεκδικήσεις του.

   Θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις τους διωκόμενους Συναδέλφους μας, όπως κάναμε όλο το προηγούμενο διάστημα, γιατί η αλληλεγγύη είναι το όπλο μας. Ενάντια στα αντιεκπαιδευτικά τους σχέδια και την προσπάθειά τους με τον αυταρχισμό, την αξιολόγηση, τις διώξεις και τα πειθαρχικά να μας υποτάξουν. Άλλωστε η αξιοπρέπειά μας είναι αδιαπραγμάτευτη!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.